Negensprong Koekelare

Onze school

Welkom in basisschool De Negensprong in Koekelare! Wij zijn trots op onze school, die deel uitmaakt van de Scholengroep Sint-Rembert en drie vestigingen heeft. Of je nu in het centrum van Koekelare, in Bovekerke of in De Mokker woont, er is altijd een vestiging in de buurt die klaarstaat om jouw kind te verwelkomen.

De hoofdvestiging van De Negensprong bevindt zich in het hart van Koekelare aan de Kerkstraat. Hier bieden we zowel kleuteronderwijs als lager onderwijs aan. Van de peuterklas tot en met het zesde leerjaar: alle kinderen vinden hier hun plek.

In Bovekerke, aan de Oudstrijdersstraat, hebben we onze tweede vestiging. Ook hier kunnen kinderen terecht voor zowel kleuteronderwijs als lager onderwijs, van de peuterklas tot en met het zesde leerjaar. Het is een gezellige school waar leren en groeien centraal staan.

Onze derde vestiging bevindt zich in De Mokker, aan de Kleine Asstraat. Deze locatie biedt kleuteronderwijs en lager onderwijs tot en met het vierde leerjaar. Na het vierde leerjaar stromen de leerlingen naadloos door naar de hoofdvestiging in Koekelare voor hun vijfde en zesde leerjaar. Zo zorgen we voor een vloeiende overgang en een doorlopende leerervaring.

Wat onze school bijzonder maakt, is dat we in elke vestiging zowel kleuter- als lager onderwijs aanbieden. Dit zorgt voor een vertrouwde en veilige omgeving waar kinderen kunnen groeien en zich ontwikkelen van peuter tot pre-tiener.

Ons enthousiaste en toegewijde team van leerkrachten staat garant voor een warme en persoonlijke aanpak, waarbij de ontwikkeling van ieder kind centraal staat.

Kom gerust eens langs om de sfeer op onze school te proeven. We kijken ernaar uit om jou en je kind te verwelkomen bij De Negensprong!